Even over Meubelzorg.
Nadat er een sta op-stoel was gekocht was de levering vorig jaar echt snel.
Toen er dit jaar een wiel onder stoel kapot ging waren ze weer super snel, nadat we zeker wel 5 keer is gebelt hierover en... Lees meer
Stoel geeft in de op stand af en toe hard geluid.
is niet prettig mag toch wel helemaal naar wens zijn voor dat bedrag. Lees meer
December 2022 2 sta op stoelen gekocht ter waarde van 10.000€. 1000€ aanbetaling gedaan. Nu 2023 mei nog steeds geen stoelen. Worden niet geïnformeerd, wordt geen tegemoetkoming gegeven. Hebben steeds zelf moeten informeren. Op brief in gebreke stelling niets zeggend... Lees meer
Ik heb gebeld met meubelzorg over krasjes op het leer van mijn leren stoel.
Bij de koop was gezegd dat het onder de garantie valt.
DUS NIET
Ik kon wel tegen betaling laten maken.
De stoel is pas 2 maanden oud.
dit voelt... Lees meer
Na een huisbezoek de afspraak gemaakt om op donderdag 22 december de showroom in
Heerhugowaard te bezoeken en samen met diegene die huisbezoek deed de puntjes op de I te zetten.
Mijn dochter had een vrije dag genomen om mij te vervoeren... Lees meer
Vraag mijn af waarvoor er geen gebruiksaanwijzing bij zit Lees meer