Klacht: Met zn drieen op twee bedden slapen door niet behandelde annulering

op 03 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden in januari een vakantie geboekt met Sunweb naar de Costa Brava voor 5 personen omdat wij 25 jaar getrouwd waren. Door paniekaanvallen kon mijn man helaas niet mee. Ik heb dit 6 dagen voordat we in het vliegtuig stapten online geannulleerd . Ik had opgebeld maar het moest online gebeuren, dan kon ik gelijk beschrijven hoe ik de kamer verdeling nu wilde hebben. We hadden namelijk 3 kamers en nu hoefde ik er maar 2 dus konden ze die andere nog verhuren. In het hotel aangekomen waren er nog steeds 5 mensen geboekt en 3 kamers. Omdat mijn dochter niet zonder mij op vakantie kan slapen moesten we dus met zn drieen op 2 bedden terwijl ik dus gevraagd had om 3 bedden op die desbetreffende kamer. Dit konden ze ook niet veranderen omdat Sunweb eerst moest zorgen voor de annulering. Sunweb stuurde ons naar de verzekering en door de verzekering werden we weer terug gestuurd naar Sunweb. Wanneer Sunweb niet annulleerd kan de verzekering ook niets doen. Drie dagen zitten bellen om het goed te krijgen. Gezellige vakantie dus…….. Hierdoor hebben wij 4 nachten heel slecht kunnen slapen omdat we dus met 3 volwassenen in 2 bedden lagen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zien dat we ook vergoed kunnen krijgen dat we maar 2 bedden hadden ipv 3. En het bellen, je bent bijna een halve week aan het regelen, puur omdat Sunweb het niet doorgeeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste mevrouw van Middendorp, Hartelijk dank voor uw bericht, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden. Indien uw bericht een klacht na thuiskomst betreft, willen wij u erop attenderen dat u binnen vier weken een ontvangstbevestiging of inhoudelijke reactie van ons mag verwachten. Ik wens u namens Sunweb een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Middendorp,

Hierbij, op verzoek van klacht.nl, nog een inhoudelijke reactie op uw klacht.
U heeft telefonisch contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support en er is afgesproken dat de belkosten worden teruggestort.

De klacht is hierbij opgelost en afgesloten.

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Heeft op 03 augustus 2017 om 21:45 geantwoord

We hadden 6 dagen van tevoren alles doorgegeven en geannuleerd. Toen we aankwamen in het hotel had Sunweb nog geen annulering doorgegeven en ook niet dat we graag ivm de annulering een andere kamerindeling wensten. Nu hadden we 3 kamers op onze naam staan ipv 2 en moesten we met drie volwassenen op de kamer slapen met 2 bedden. Dat ligt echt niet lekker hoor. Vervolgens ben je 3 dagen bezig om alles te krijgen zoals de bedoeling was, dat is niet echt ontspanning en dat hadden we nu juist zo hard nodig. Dus NEE ik ben nog niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise1995