Klacht: Met vreemxen in atractie

op 05 oktober 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Wij wilde met zn 5en in de bob.m’n zoontje van 11 wilde alleen voorin, voordat we een keus hadden werd er door een van uw medewerkers een vreemde man naast hem gezet. Ik had aangegeven dit niet prettig te vinden, omdat je in deze attractie dicht bij elkaar zit, maar volle atracties was belangrijker als mijn kind. Mijn zoontje durfde zich niet meer te bewegen.Vervolgens staan we ruim 30 min in de rij bij fata morgana en werd mijn gezin weer uit elkaar gezet omwille van volle banken. Ik kies ervoor om met mijn gezin samen te genieten. In dit soort atrakties kan hier rekening mee gehouden worden. Ik betaal volledig entree geld en wil kunnen genieten en zelf de keus hebben. Ben hierover erg ontstemd het heeft onze dag negatief beinvloed.

Als ik zelf de keus mag maken om wel of nieuwe naast vreemde te gaan zitten. Ik betaal voor een daget mijn gezin te genieten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ste kruithof