Klacht: Met opzet pin laten zitten

op 17 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Goedendag

Ik probeer al vanaf donderdag jullie telefonisch te benaderen, daarom nu maar via deze weg. Op donderdagmiddag om 13:45 uur ben ik naar de h&M geweest in Assen. Daar woon ik dus ook. Ik koop bijna elke maand voor € 130,= kleding voor mij en mijn kleinkinderen, reken dat maar op jaarbasis uit. Nu leg ik mijn klacht uit-> in de middag heb ik weer twee leuke jurkjes voor mijn kleinkinderen gekocht, toen ik naar de kassa liep zag ik mijn zus staan, waar ik onenigheid mee heb. Deze zus heeft in het verleden een aantal jaar in Assen gewerkt. Deze zus stond te praten met één van jullie medewerksters, toen ze mij zagen staan begonnen ze me uit te lachen. Oké daar sta ik boven. bij de kassa kreeg de kassamedewerkster via het oortje wat ingesproken. Ja zij ze lachend dat zal ik doen. Ik dacht verder niks bij. Totdat ik naar buiten liep en het alarm afging. Iedereen keek mij aan, toen drong het pas goed tot mij door, zei hebben dat bekokstoofd, en een lol dat ze hadden.

Wat ik van jullie vraag is, dat jullie deze medewerkster hierop aan gaan spreken, het was zo tegen 13:45 en wat oudere vrouw. Helaas niet volwassen geworden. Uiteraard zal ze zich gaan verdedigen en zeggen dat het niet klopt.

Ik heb me niet op me gemak gevoeld, en weet nog niet zo zeker of ik ooit nog wat ga kopen.
Graag zou ik een terugkoppeling willen hebben.

Groet
Brigitte Sportel-Wever
kittekat62@gmail.com

Ik ben tevreden als ik een terugkoppeling krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fireblade8