Klacht: Menzis doet niets

op 23 januari 2014 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

2013 deurwaarder aan de deur die van mij eist euro 1600 te betalen aan het CVZ. Dit zou gaan over 2012. Wat is nu het geval ik heb in 2012 al mijn premies betaald. Dus Menzis heeft mijn geld ontvangen en tegelijkertijd zit het incasso bureau achter mij aan. Overal bewijzen van betaling heen gestuurd inclusief Menzis. Menzis doet er niks op uit. CVZ meld dat Menzis contact moet opnemen met hun om te melden dat mijn premies in 2012 gewoon betaald zijn. Na veel bellen zegt Menzis wij kunnen niks doen het is ronduit een schande. Beslaglegging loon is het gevolg. Hoe in hemelsnaam kan dit mogelijk zijn. Ik ben de wanhoop nabij

Dat Menzis bij het CVZ meld dat ik in 2012 netjes maandelijks mijn premie heb betaald

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Menzis Zorgverzekeringen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

3 jaren geleden - Beste Louise47, In 2012 zijn er inderdaad betalingen richting ons gedaan. Echter bent u vanaf februari 2012 aangemeld bij het CVZ. Zij brengen dan de lopende maandpremies in rekening en deze bent u dan niet aan ons verschuldigd maar aan hen. De betalingen die u aan ons gedaan heeft zijn verrekend met oudere openstaande vorderingen. CVZ heeft u terecht premies in rekening gebracht. Ik adviseer u contact met hen op te nemen om de verdere mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Jeannette Nijdam Menzis

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 16 december 2014 om 14:18 geantwoord

Beste Louise47,
Jeannette Nijdam
Menzis

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door louise47