Klacht: Misleidende advertente Men’s Health

op 01 mei 2013 over Mens Health in de categorie Tijdschriften

Heb me na het lezen op diverse bodybuild/fitness forums hoogstwaarschijnlijk laten misleiden door het artikel in men’s health (https://www.menshealth6ix.com/specialereportage/).
Omdat ik men’s health toch altijd heb gezien als een blad met aanzien ben ik na het lezen ervan overtuigd geworden en heb gister (30-4-2013)
MuscleCoreX voor 3 maanden (incl. 3 flessen gratis) € 130,96 (incl. verzendkosten) en
Androslove voor 3 maanden (incl. 3 flessen gratis) € 160,96 (incl. verzendkosten gekocht).

Het artikel laat blijken dat het bepaalde resultaten weergeeft en geeft de indruk dit te doen met natuurlijke ingrediënten.
Ik ben tevreden als blijkt dat de ingrediënten 100% natuurlijk zijn en dat ze daarna het gewenste resultaat opleveren. Uiteraard houdende aan het sportschema. Tevens dat er geen gezondheidsrisico\'s aan zitten.
Wanneer dit niet zo is dat ik het volledige aankoopbedrag plus verzendkosten retour krijg.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mens Health nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door