Klacht: Factureren na opzegging abonnement

GB14 op 27 maart 2015 over Mens Health in de categorie Tijdschriften

Januari 2014: een voordeling abonnement (50% van de prijs) afgesloten bij MH, kon ik lekker van 11 nummers genieten en dan vervolgens kijken voor een ander abonnement.

Januari 2015: ik dacht mijn laatste nummer. Kijk ik op mijn bankrekening, staat er een automatische incasso van MensHealth a la 65euro. Die heb ik geweigerd en gelijk maar even een berichtje ”opzegging abonnement” gedaan richting klantenservice. Krijg een bericht terug: opzegging is geregeld in feb 2015 ontvangt u het laatste nummer. TOP!

Maart 2015: of ik even dat laatste nummer nog wilde betalen, want ze konden het niet automatisch afschrijven (lijkt me logisch, ben geen abonnee meer!). Klantenservice gebeld, onvriendelijk geholpen door een vrouw die duidelijk een script afdraaide. En kwam met een mail (die ik bij aanvraag van mijn abonnement al zou moeten ontvangen, dus niet!) waarin de voorwaarde ”automatisch doorlopen van abonnement” instaat. Als ik niet zou betalen zou het bedrag hoger worden.

Cash-refund: 5,91eu

Excuses van Mens Health voor een administratieve fout!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mens Health

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mens Health nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door