Klacht: men./mevr.

op 13 juli 2012 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

senseo apparaat voor de tweede maal kapot binnen anderhalf jaar , bij aflevering van de tweede reparatie moest € 67,35 worden voldaan, maar hij is nog steeds kapot.(niet gerepareerd?)
Na contact met E.care word hij nu voor de 3e maal ter reparatie aangeboden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het op prijs stellen als ik een nieuw apparaat krijg of de € 67,35 terug kan ontvangen om zelf een nieuw apparaat te kopen.
Hopend dat u het naar tevredenheid kan oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door E-care Repair Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat E-care Repair Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marrie46