Klacht: Geen bestelbevestiging en bestelling ontvangen

Chantal160798 op 20 februari 2024 over Meijermode in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee van artikelen besteld bij https://meijermode.com. Ik heb echter nooit een verzendbevestiging gekregen, nooit de schoenen gekregen en alle mails die ik naar [email protected] en [email protected] heb gestuurd, komen niet binnen. Als ik het contactformulier invul krijg ik eenĀ foutmelding.

Gewenste Oplossing:

Als ik de artikelen krijg of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meijermode

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meijermode nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal160798