Klacht: Geen garantie afhandeling

martijnwa op 13 januari 2013 over Megasatshop.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Binnen zes maanden is de door Megasatshop.com geleverde Wireless WIFI bridge defect gegaan. Dit heb ik gemeld op 17 november 2012. Op 23 november 2012 ontving ik het verzoek om het product retour te sturen. Dit heb ik dan ook gedaan. Daarop volgend heb ik op 3 december 2012 geïnformeerd naar de ontvangst van mijn retour zending. Aangezien ik hier geen reactie op ontving heb ik op 10 december 2012 nogmaals naar de status van de garantie afhandeling geïnformeerd. Daaropvolgend ontving ik op 14 december 2012 de reactie dat de Wireless WIFI bridge ter reparatie bij de leverancier was aangeboden. Mocht ik daarop niet langer kunnen wacht dan zouden zij mij een nieuwe Wireless WIFI bridge kunnen aanbieden. Op 17 december 2012 heb ik hierop per e-mail geantwoord en aangegeven dat het afsturen van een vervangend product een goede optie is. Op dit e-mailbericht heb ik geen antwoord gekregen. Waarop ik 6 januari jl. nogmaals geïnformeerd heb naar de stand van zaken maar ook hier komt geen reactie op terug.

Op korte termijn een werkende Wireless WIFI bridge in mijn bezit of mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door