Geboden Oplossing:
Beste Huseyin1973,
ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw automatische verlenging geannuleerd wilt zien.
Ik heb helaas met de door u opgegeven gegevens geen profiel kunnen achterhalen op de Lexa website, en kan op dit moment de automatische verlenging ook niet voor u annuleren. Graag wil ik u adviseren om contact op te nemen met ons Customer Care Team, en in dit bericht het e-mailadres en de gebruikersnaam te vermelden waarmee u zich op de Lexa website geregistreerd heeft. Tevens zou u een betalingskenmerk kunnen vermelden dat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en terug is te vinden bij uw initiële betaling op uw bankafschriften.
Zodra zij deze gegevens van u hebben ontvangen kunnen zij u verder helpen.
Ook kunt u zelf de automatische verlenging annuleren. De automatische verlenging kunt u op elk gewenst moment onderbreken door ten minste 48 uur voor de vervaldatum van uw membership op de juiste link te klikken in de rubriek "Mijn account" en dan "Mijn instellingen". Kiest u daar de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Christine van het Meetic Team