Klacht: 3 X 27,85 euro afgescheven van betaalrekening zonder machting

patrickschepers op 24 februari 2013 over Meetic.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er word zonder machting geld ingehouden van mijn rekening op de bank.

Gewenste Oplossing:

Graag mijn geld terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 13 maart 2013 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste patrickschepers,

ik begrijp uit uw bericht dat er afschrijvingen hebben plaatsgevonden, waar u geen machtiging oor heeft gegeven, en die u graag teruggestort wilt zien.

Ik heb helaas geen profiel waar de door u genoemde afschrijvingen betrekking op hebben, van u kunnen achterhalen op de Lexa website, met de door u opgegeven gegevens. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de betaling voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door