Mijn Klacht:
ik kom er dagelijks maar meestal zijn er veel schappen leeg of een reclame product is er niet meer
ik vind dat een beetje tegen vallen voor zo’n grote winkel
Gewenste Oplossing:
als alle schappen gewoon vol zijn en als ik ergens om vraag dat ik normaal word geholpen of dat ze gaan kijken of het product er nog is


