Klacht: Meest waardeloze tour operator in Nederland

op 27 april 2017 over OutSight in de categorie Online Reisbureaus

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Wat zijn deze mensen toch een stelletje amateurs.

Ik heb een individuele reis naar Japan geboekt, en de zogenaamde reis expert waar ik mee te maken had is zelf nooit naar Japan geweest! Zo heeft ze vergeten te vermelden dat er 1 dag voordat ik aankwam in Takayama een groots festival plaatsvond, een van de grootste in Japan. Kon deze mevrouw het niet aangeven van hey misschien kan je beter je reisplan zodanig opstellen dat je deze festival niet mist? Nee, want ze wist totaal niks af van Japan.

Het enige wat deze mensen doen volgens mij is even een belletje plegen naar de lokale touroperator in de desbetreffende land, die regelen vervolgens alles, en tegelijkertijd int OutSight natuurlijk een servicefee.

Welke service? Ik heb geen service meegemaakt. De reis “expert” was brutaal en ongeduldig, en ik kreeg continu neppe copy & paste emails van haar, ze nam niet eens de tijd om even serieus met mij te communiceren. Zulke mensen horen niet in dienst te zijn.

De enige reden waarom ik koos voor een reis op maat is voor de SERVICE. Als ik alles zelf had moeten uitvogelen en regelen had ik toch alles zelf gedaan? Waarom zou ik in godsnaam een servicefee betalen?

Japan zelf was geweldig, niet te danken aan OutSight natuurlijk

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OutSight over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door reiziger_japan