Klacht: Meest irritante tv reclame

op 23 februari 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

De tv reclame van eyelove zou wel eens de doodsteek voor dit bedrijf kunnen zijn. Degene die Rene Froger hoort blaten, zal óf het geluid van de tv afzetten óf naar een andere zender zappen. Maar zeker niet naar eyelove gaan om een bril aan te schaffen. Wat een bloedirritante reclame!!
Wat mij betreft direct van de buis halen.

Zie biven. Reclame van de tv halen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 26 februari 2018 om 08:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Momberg,

Allereerst danken wij u dat u de moeite heeft genomen om ons te laten weten wat u van onze reclame vindt. We hadden natuurlijk liever gelezen dat u de commercials wel leuk zou vinden, maar we begrijpen dat onze nieuwe reclame niet bij iedereen in de smaak valt. Het is in ieder geval niet onze bedoeling om vervelende reclames te maken. Wellicht mogen we van de gelegenheid gebruik maken om uit te leggen waarom we hebben besloten om televisiereclame te maken. We zijn in 2010 met Eyelove begonnen, omdat we vinden dat een mooie en goede bril niet duur hoeft te zijn. Ook geloven we in vaste prijzen, bij ons zijn er dus geen verrassingen aan de kassa. U betaalt bij ons niets extra voor een oogmeting, ontspiegeling van de glazen en een kraswerende laag. Inmiddels hebben we ruim een half miljoen klanten mogen verwelkomen, echter merken we dat nog niet iedereen ons kent, vandaar dat we hebben besloten om tv-reclames uit te zenden. Uiteraard hopen we ook u een keer te mogen ontmoeten in een van onze verkooppunten.
Vriendelijke groet,

Klantenservice

Heeft op 26 februari 2018 om 09:41 geantwoord

Dit is geen oplossing. Dit is \"meeveren\" in begrip dat niet iedereen de reclame leuk vindt. En voorts wordt er van de gelegenheid gebruik gemaakt om eyeliner aan te prijzen. Ik ken Eyelove en ik heb een bril ervan. De kwaliteit is ronduit slecht. Eens maar nooit meer...
Ik wil ook van de gelegenheidgebruik maken om u te zeggen dat het nooit zo kan zijn dat een medewerkster van een drogisterij keten het zelfde precisiewerk kan leveren als een opticien die jaren geleerd heeft om o.a. nauwkeurige oogmetingen te doen.
De oplossing voor het reclameprobleem: haal svp die verschrikkelijke Rene Froger van de buis.

Alle klachten die gemeld zijn door Rca2016