Klacht: meereis kaartjes

op 22 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We gingen met 4 dames naar Tilbug met de meereiskaart daluren
moesten 2 kaartjes kopen in Kerkrade-C
maar de NS automaat was defect
moesten 4 retour kaartjes van krd-c naar heerlen met Veolia kopen.
DIT WAS NIET ONZE BEDOELING
extra kosten gemaakt 4 x 4,76 euro.
dit hadden we graag terug

Gewenste Oplossing:

als ik het geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 29 augustus 2016 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door a amkreutz