Klacht: meerdere weken niet ontvangen

op 12 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 februari 2018 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Ommen,

Hartelijk dank voor uw melding en ons telefoongesprek van zonet.

Zoals besproken proberen wij het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door bezorgen02