Klacht: Meerdere facturen gestuurd en helemaal geen klant?!

op 20 juli 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jarenlang zakelijke klant bij KPN.
Paar maanden geleden krijg ik een telefoontje van XCLNT met een aanbod voor telefonie.
Gezegd geen interesse te hebben, vervolgens vragen zij me of ze toch het eea mogen mailen.

Nu een paar maanden later krijg ik ineens facturen en aanmaningen van dit bedrijf?
Ik heb nooit iets toegezegd of ondertekend ben ook nog altijd klant bij KPN.

Gewenste Oplossing:

Als XCLNT ophoud met facturen te zenden waar ik nooit toestemming voor heb gegeven! Ik neem nota bene niks van XCLNT af, alleen bij KPN waar ik maandelijks voor betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Debishop