Klacht: Meerdere bejaarden zonder tv Sevagram – De Regenboog Heerlen

op 31 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere mensen hebben sinds vandaag storing met tv signaal,ik had had Ziggo gebeld en kreeg te horen dat de monteur pas 5 augustus langs kon komen.Iedere bejaarde moest maar zelf bellen terwijl ze in hetzelfde bejaardenhuis wonen.Als ze dat allemaal deden kon de monteur eerder komen.Leuke service van ziggo om mensen 5 dagen te laten wachten terwijl tv voor hun een van de belangrijkste bezigheid is dagelijks.Een fijne dag werd gewenst en de hoorn werd erop gegooid.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk de storing verhelpen zodat de mensen weer tv kunnen kijken.Oudere mensen hebben de tv hard nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Robin Hood 2000

5 maanden geleden - De klacht is maandag verholpen door Ziggo.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Hood 2000