Klacht: Meerdere Artikelen terug gestuurt

op 19 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 3 Artikelen terug gestuurd

Barcode : 3STLMA11095193 Datum :09-05-2017
Helaas hebben wij het geld van deze producten € 40,97 niet ontvangen
de artikelen waren broek : 926386 BH : 908100 :T Schirt oranje Bloemen : 921813 of :948108
Factuur nr : 11095193
Klanten nr : 0089996503

Gewenste Oplossing:

Als wij het geld van de terug gestuurde Artikelen Terug ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 20 mei 2017 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Braken, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over uw retourzending. Hierop hebben wij uw klantdossier nagezien. Wij bevestigen u dat deze retourzending op 20 mei werd verwerkt in ons magazijn. De terugbetaling zal plaatsvinden binnen enkele werkdagen naar uw rekeningnummer. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door louisbraken