Klacht: Meer Hema loyaliteitssyteem: drama, punten weg zonder korting

op 01 mei 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Gisteren (koopzondag) bij Hema Groningen geweest, restaurant 2e verdieping. Mijn vrouw had de Meer Hema loyaliteitskaart en bij de kassa vroegen wij of we gebruik konden maken van de 15% korting, die gebruikt kon worden voor het inwisselen van 50 punten. Dat was geen probleem, de cassiere scant de code en de 50 punten zijn weg. Geen korting: in de voorwaarden staat dat dit alleen bij de gebaksafdeling ingewisseld kon worden.

Op zich geen probleem, maar de korting was geactiveerd, de punten waren weg. Geen korting, geen punten. De cassiere was heel behulpzaam en riep een collega erbij. Na lang wachten (en een forse rij achter ons), werden we doorverwezen naar de klantenservice op de 1e etage.

Wij naar de klantenservice. Heel vriendelijk te woord gestaan, maar helaas: zij hadden geen inzicht in de puntensaldi, dus de enige oplossing was de klantenservice bellen, die uiteraard op zondag niet bereikbaar was.

Nu heb ik net met de klantenservice gebeld, zij sturen ons weer terug naar het filiaal. Het gaat maar om 50 punten, mijn vrouw wou graag dat ik bel, maar nu ben ik 1,5 uur verder en gewoon niet geholpen door Hema. De vrouw aan de telefoon (mevr. crawford) kon mij niet verder helpen zei ze. Ik moest maar “fftjes terug gaan naar de winkel”…. Tja, en daar zullen ze me ongetwijfeld doorsturen naar de klantenservice. Totaal geen begrip en volgens haar waren die 50 punten zeer de moeite om naar Hema terug te gaan.

Geen Hema meer voor ons. Jammer.

Simpele vraag: we willen dat de geactiveerde korting die niet gebruikt kon worden ongedaan gemaakt wordt, dus 50 punten teruggestort. Lijkt ons niet meer dan logisch.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smrschippers