Klacht: Meer groen dan bloemen

op 27 juni 2019 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Boeket met pioenroosjes, geheel in knop, maar een zoekplaatje , waar vind ik tussen al dat groen de bloemen???????

Als het echt een bloem boeket is! Dus minder groen en meer bloemen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 22 juli 2019 om 09:56 geantwoord

Vervelend te vernemen dat het geen geleverd is niet aan de verwachtingen heeft voldaan, dat is niet wat je van Topbloemen mag verwachten.
Met de pioenrozen is het wel zo dat deze in de knop geleverd worden en daardoor iel kan overkomen bij aflevering maar als deze bloemen eenmaal open komen dan word het prachtig vol boeket. De pioenen zelf bevatten ook veel groen en het boeket word ook nog opgemaakt met ander groen materiaal om het boeket mooi te kunnen binden helaas is het niet te voorkomen dat het boeket bij aflevering erg groenoverkomt. Mocht je toch niet tevreden zijn dan graag nog even contact opnemen met onze klantenservice zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Vimara