Klacht: Meer geld afgeschreven van mijn saldo.

R. C. Fraser op 20 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag 28 juli heb ik vanaf mijn woonplaats een reis gemaakt met openbaar vervoer naar Museum More in Gorssel. Het en ander is misgegaan tijdens in en uit check. Daardoor is er meer geld afgeschreven van mijn saldo. beleefdheidshalve verwijs ik u naar de bijlage. Mijn verzoek is het teveel betaald bedrag mij te doen toekomen op rek. nr. NL96INGB0002447542 t. n. v. R. C. Fraser

Op voorhand mijn dank voor de te nemen moeite

Met vriendelijke groet.

Indien mijn bovenstaand verzoek wordt volvoerd.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 oktober 2017 om 11:43 geantwoord

Beste R.C. Fraser,

Ik zie in de bijlage dat er inderdaad iets mis is gegaan met in en uit checken. Dit lijkt te komen door het inchecken bij een verkeerde paal, maar dat is een gok.

De incheck zonder uitcheck kun je zelf heel makkelijk rechtzetten via www.uitcheckgemist.nl. De incheck zal zichtbaar zijn en er wordt gevraagd naar waar er is gereisd met Arriva. Indien je hebt gereisd met Arriva vul je het eindstation in. Als je niet met ons hebt gereisd vanaf dat punt dan vul je 2 keer hetzelfde station in zodat de hele 10 euro weer klaar wordt gezet.

Mocht je er niet uitkomen dan mag je altijd contact met ons opnemen via Facebook/Twitter of telefonisch (gratis) via 0800 023 25 45.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door