Klacht: meer dan 3,5 uur vertraging

op 02 augustus 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

We vlogen op maandag 31 juli vanaf London Gatwick terug naar Amsterdam met EasyJet. Vluchtnummer was EZY8885 en vertrektijd was oorspronkelijk 15.50 uur. We kregen in de ochtend een bericht dat er vertraging zou zijn maar dat we wel op Gatwick moesten zijn op de tijd die paste bij de oorspronkelijke vertrektijd. Op het vliegveld bleef het lang onduidelijk hoeveel vertraging er was, en de boarding tijd werk ook steeds opgeschoven. Uiteindelijk werden we langs de controles naar het vliegtuig gevoerd maar hebben we ca. 20 minuten bij de trappen van het vliegtuig staan wachten. Er was geen enkele informatie over de reden, totdat een passagier ernaar vroeg, en te horen kreeg dat er iemand onwel was geworden en dat de ambulance op zich liet wachten. Het uit het vliegtuig halen van deze persoon gebeurde weliswaar aan de andere kant van het vliegtuig maar toch onder de ogen van alle passagier. Al met al hebben we ruim 3,5 uur vertraging opgelopen. De crew heeft getracht iedereen een gratis drankje te verschaffen als troost, maar heeft niet iedereen kunnen bedienen. Hoewel EasyJet belooft dat bij een vertraging van meer dan 3 uur de kosten van de vlucht wordt geretourneerd kregen wij bij het indienen van onze klacht dat het niet door hun schuld was veroorzaakt en ze dus niet hoefden te vergoeden. Wat een waardeloze toestand en wat een waardeloze service.

Als ik wel de kosten van die terugvlucht vergoed krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.K. Alders