Klacht: Meer bussen!

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik en nog veel andere studenten , zit op CIOS in Sittard met nog 3 a 4 andere opleiding. Milaanstraat 125. De bussen die wij ‘s Ochtends en ‘s Middags pakken zitten altijd helemaal vol , studenten moeten in de gangpaden staan of zitten , en mensen die er niet meer bij passen moeten maar gaan lopen. Persoonlijk vind ik dit erg jammer en niet goed voor de veiligheid ( met zoveel mensen in een bus ). Ik vind ook dat wij gewoon gebruik moeten en kunnen maken van het openbaar vervoer , want daar is het voor.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik , en dan heb ik t over meerdere mensen die die kant op moeten , dat er meer bussen worden ingezet of grotere.
Ik heb nu geen foto van hoe vol de bussen zijn maar zou die graag willen maken. Neem maar contact op!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste Demyvkalsbeek@gmail.com, Wat vervelend dat je bus steeds erg vol zit. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Demyvkalsbeek@gmail.com

3 weken geleden - Vertrek halte is station Sittard , en de bus lijn is de 36 richting Sportzone of de 32 richting parijsboulevaard/stadion. De bussen zitten altijd vol met het begin van de schooltijden en eind. 07:30 t/m 08:15 en 15:30 t/m 16:00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 07:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Demyvkalsbeek@gmail.com,

Bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht over de volle bussen doorgestuurd naar de regio zodat deze ten behoeve van de materieelinzet meegenomen kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Demyvkalsbeek@gmail.com