Klacht: meer betalen

op 08 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

tijdens een boeking naar Bangkok ging het bij het laatste gedeelte mis ik vul mijn credit kaart nummer in en hun vertelde het ging mis ik heb het nog 3 keer geprobeerd na weer op internet te boeken maar het gekke was je kreeg 5 uur de tijd om voor dat bedrag een ticket te bemachtigen ik kreeg te horen zonder wat te doen een goede boeking het eerste bedrag voor ticket was439 euro en een klein beetje ik kreeg bevestiging van betaling toen was het 477.06 euro dat was totale prijs alles bij elkaar was ik misschien 30 minute bezig met boeking ze hadden steeds storing ik vind ik had het voor de eerste prijs moeten hebben op 03october tussen 13.00-14.00uur heb ik gehandeld en ze zeggen dat je 5 uur de tijd heeft om voor dat eerste bedrag te boeken maar helaas het is niet zo ik betaal liever volgende keer meer bij een ander want die klanten service via chat werkt ook niet boekingsnummer ref 3076143829 en bij vliegmaatschappij code JITNCR EGYPTAIR vertrek datum amsterdam6november om15.00uur en terug bangkok1december 0050 uur

als ze het bedrag terug storten tot het eerste bedrag en daarna geen zaken meer doen met e dream

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door depoort