Klacht: Meegenomen om verdachte foto van winkelmandje

op 07 juli 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Als fotograaf van een aantal dagbladen o.a. de Telegraaf, Leidsch Dagblad, Buijze Pers en Verhagen Katwijk, maakte ik vanmiddag het volgende mee.
Al 40 jaar, vanaf het allereerste begin van Digros (Dirk) in Katwijk, winkel ik drie keer per week bij de Digros. Vanmiddag werd ik verzocht om mee te komen. Men had geconstateerd dat ik foto’s maakte van de winkelmandjes. Ik was als fotograaf van het o.a. Leidsch Dagblad, Katwijkse Post en Telegraaf met mijn camera aan het winkelen en keek in ‘m camera naar het resultaat. Volkomen beduusd door het verzoek, liep ik mee en liet mijn foto’s zien. De hoofdcassiërre meldde al dat ze me meerdere malen per week zag in de Dirk van Katwijk. Ik legde de situatie uit en liet alle foto’s op m’n camera zien.
Ondanks dat het voor mij genant was om als mogelijke winkeldief mee te moeten komen, werd er geen enkele vorm van excuses gemaakt. Triest, bijzonder triest om als vaste klant zo te “kakke” te worden gezet in volle aanzien van vrienden en bekenden.

Persoonlijke excuses Dirk Katwijk

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 10:11 geantwoord