Klacht: goede morgen

evie_itsme op 04 maart 2013 over Medithuis in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds meer dan 15 minuten heb ik geprobeerd een bestelling bij uw bedrijf te plaatsen. Een langzaam irritant wordende stem verteld mij dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat ik zo spoedig mogelijk geholpen word. Uw idee van spoed verschilt duidelijk met dat van mij. Het brengt onnodig kosten met zich mee en wekt irritatie op. Ik overweeg met mijn verzekering contact op te nemen en te vragen met wie zij nog meer zaken doen.

Gewenste Oplossing:

Snellere telefoonafhandeling.
In het rijtje hieronder moet ik mijn mening geven over Medithuis, hoe kan ik dat als ik alleen maar naar een bandje kan luisteren?
Ik heb enig speurwerk op het internet verricht en kwam tot de ontdekking dat met mij meer mensen dezelfde klacht hebben. Wellicht dat U toch een grotere prioriteit aan uw telefoonbeantwoording.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medithuis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb Medithuis een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door