Klachten over Medithuis

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Medithuis zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Medische produkten

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

geen gehoor

Klacht van Nnena op 08 mei 2017 over Medithuis in de categorie Medische produkten

Ben al een paar dagen bezig om kontakt te krijgen. Zit iedere keer zeker 20 min. te wachten maar geen gehoor. Heb dringend materiaal nodig dus ik vind dit heel erg vervelend! En dit is nog zacht uitgedrukt!!! Lees meer

urineverlies

Klacht van rosenberg op 28 juni 2015 over Medithuis in de categorie Medische produkten

halo ik ben mevr.rosenberg gebeoren 21-02-1976 woon .strijboscheweg .39.5423sx.handel. tel.0640826520 ik kreeg namelijk jaren de tena thuis bezorgt om de 3 maanden enige tijd geleden kreeg ik een bericht van medithuis dat ik contact moest zoeken om een intake gesprek moest doen .ik... Lees meer

onbeschoft

Klacht van wolvelien op 12 september 2013 over Medithuis in de categorie Medische produkten

Mijn schoonmoeder gebruikt de tena lady extra voor overdag en de broekjes voor s'nachts. De broekjes krijgt ze nu niet meer omdat ze EEN keer ontlasting verlies heeft gehad. Dat kan wel eens gebeuren bij iemand van 82 jaar !!!... Lees meer