Klacht: SERVICE MEDIPOINT

gtbb op 17 mei 2024 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn vrouw stond zonder stroom , komt er een monteur met een vervangende scootmobiel , waarvan hij zelf al aangeeft dat ze daar ook niet mee thuis komt , klacht ingediend bij de gemeente , die heeft kontakt opgenomen maar ik heb niks gehoord van medipoint , waardeloos bedrijf

Gewenste Oplossing:

probleem moet opgelost op korte termijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

medipoint

Heeft op 22 mei 2024 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

gtbb

Heeft op 22 mei 2024 om 16:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

opgelost ?? , klacht is niet eerder opgelost dan dat de scootmobiel weer in orde is , 23 -05 is het al 3 weken , hadden ook wel is een vervangende passende scootmobiel kunnen verstrekken , dit kwam bij meyra niet voor , gemeente hoogeveen mag zich schamen dat ze dit laten gebeuren

Bericht van medipoint

3 weken geleden - Wij hebben meneer reeds te woord gestaan. De reparatie staat voor aanstaande maandag gepland in onze werkplaats. Wij hopen dit naar alle tevredenheid uit te voeren zodat wij het vertrouwen kunnen terugwinnen. Vriendelijke groet, Medipoint Drenthe/Groningen

Reactie van de melder van de klacht gtbb

2 weken geleden - na drienenhalve week problemen verholpen

Alle klachten die gemeld zijn door gtbb