Klacht: scootmobiel

herma grumbock op 19 mei 2015 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw Truus van de Berg,
Kort geleden heeft u mij in de avond gebeld i.v.m storing scootmobiel in het weekend,zeer slechte service via medi point.
Vandaag in de ochtend zou ik tussen 11 uur en 13 30 een scootmobiel geleverd krijgen via de wmo.Rond kwart over een toch even gebeld om te vragen waar de scootmobiel blijft. Deze stond niet in het bestand en word nu a.s. Donderdag geleverd.Werkelijk daar zijn geen woorden voor ik werd in de wacht gezet en daarna werd de lijn verbroken.Ik had niet genoeg tijd om u persoonlijk te spreken omdat ik naar het ziekenhuis moest,vandaar deze mail.Ik heb mevrouw Wendie vriendelijk gevraagd of de scootmobiel dan morgen gebracht kan worden,dat kon niet ten eerste stond ik niet voor Dinsdag in het systeem,terwijl zij deze afspraak tel met mij heeft vastgelegd.Ik vraag u vriendelijk om hier toch spoed achter te zetten.Ik heb de brief klaar liggen voor Radar.Ik ben enorm teleurgesteld en ook erg boos.
Graag hoor ik van u,
Hartelijke groeten
Herma Grumbock.

Gewenste Oplossing:

Graag met spoed een scootmobiel leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door