Klacht: onterechte kosten voor krukken

A.Bildirici op 18 maart 2025 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken terug heb ik krukken geleend en 25 euro voor betaald. Na een week gebruik, had ik ze niet meer nodig en belde met de mededeling dat ik ze wilde terug leveren en mijn geld terug wilde. Echter, terugbrengen was wel mogelijk maar geld terugkrijgen zat niet in de optie.

Ik vind de manier waarop gehandeld wordt onjuist en eis mijn geld terug. Want als we het hebben over lenen, dan is dat kosteloos, gaat het om huren, dan moet ik het restant terug hebben. Bovendien, ik ben niet geïnformeerd over de procedure van lenen, huren en terugbrengen.

Gewenste Oplossing:

Dat zij hun werkwijze veranderen, duidelijk maken aan de patient, waar het om gaat. Lenen? huren? Tot slot; ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

medipoint

Heeft op 19 maart 2025 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.Bildirici