5 jaren geleden - vandaag is het 07 mei 2019.maak er maar een blog van .
16 april bracht ik een artikel terug, i.o.v. de leverancier. raar , ik moest accepteren, nou niet op zo'n vriendeljjke manier, dat het aankoopbedrag via mijn bankrekenjng terug zou worden gestort. o.k. cashgeld in de kassala is tegenwoordig ook niet o.k. er werd een , papieren, formulier ingevuld. de formulieren gaan om de paar dagen naar het hoofdkantoor. ( ooo, alles gaat toch digitaal !!! ???) binnen 14 dagen wordt het bedrag teruggestort. (mmmmm, dagen of werkdagen.).
tja het formulier ligt nog enkele dagen in de winkel.
geen geld terug gestort. mailen, bellen ..waar is mjjn geld ??
28 -29- 30 april j.l. bevestiging van medipoint..geld is gestort op uw bankrekening. nee, niets overgeboekt. de winkelmanager lage witsiebaan, tilburg vindt mij irritant. medipoint bericht mij dat het bedrag op 01 mei j.l. is gestort. op 01 mei ? dag van de arbeid..beurzen zijn gesloten, de bank doet geen overboekingen.
06 mei j.l. schrijf ik een klacht op internet bij KLACHT.NL.
daarop komt de reactie van medipoint dat het echt waar is ...het bedrag is overgemaakt MOET op uw rekening staan, maaaaar wordt toch nog wel even nagekeken.
ja hoor, het is naar u overgemaakt. het is zeker.
krijg via de sales support medewerkster een mail met een kopie waarop staat dat er op 04 mei j.l.een bedrag is overgemaakt. bankgegevens en overige details staat er niet op. (04 mei j.l. is zaterdag de bank doet geen overboekingen ).
ik neem met mijn bank contakt op.....welnee nergens is er een storting van medipoint te vinden.
ik neem tel. contakt op met de sales support dame..vertel dat er geen storting is gedaan door medipoint.
deze sales support dame veranderde in een heeeeele boze vrouw .
zij ging het nakijken. de telefoonverbinding werd verbroken. dus belde , omdat ik dacht dat de verbinding door mij was verbroken, terug.
tjonge..tjonge..de klantvriendelijke woordenkeus was, schijnbaar, in de prullenbak terecht gekomen.
ook mijn man die een half uur later belde met deze sales support medewerkster heeft kunnen genieten van haar niet beslist geleerde klantvriendelijke woordenkeus. wij begrijpen inderdaad als medipoint zo met haar klanten omgaat dat de medewerkers bol van het werk staan om de klachten af te-werken.(klantvriendelijkheid-workshop is een aanrader medipoint !!!)
mijn man is naar de medipointwinkel gegaan. nu werd tijd dat dit ( mijn ) geldbedrag , zonder meer, terug zo komen.
keurig werd hij geholpen . daar op volgende een telefoonoproep, gesprek van de leidinggevende van de medewerkster sales support,
inderdaad er was helemaal geen overboeking naar mijn bankrekening gedaan. zij beloofde mij dat het de betaling door medipoint ingang was gezet. gaf mij, natuurlijk, zij was wel voor een klantvriendelijkheidscholing geslaagd, overal in gelijk.
ik hoop dat ik deze blog over een paar dagen kan afsluiten met de woorden.
YES, het bedrag staat op mijn rekening.
ik ben belogen, vernederd en respektloos behandeld door Medipoint . dat is en blijft