Klacht: geld retour

help9 op 06 mei 2019 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 16 april bracht ik een telefoon retour . ik had i.o.v de leverancier dat telefoontje retour gebracht met de afspraak dat ik mijn geld retour zo krijgen. formulier door mediopoint ingevuld. binnen 14 dagen mijn euro 179,00 terug gestort. div. klachten ingediend. door mediopojnt diverse malen gebeld. belofte het geld wordt gestort. vandaag 06 mei nog steeds niet op mijn bankrekening gestort. boos. contankt doen ze niet.

Gewenste Oplossing:

onmiddellijk mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van medipoint

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Rijnkels, Ik heb van de verantwoordelijke afdeling begrepen dat zij vrijdag telefonisch contact met u hebben opgenomen en hebben aangegeven dat het bedrag op 1 mei 2019 naar uw bankrekening is overgemaakt. Tevens was de verwachting dat het dezelfde da bijgeschreven zou zijn, maar uit uw melding begrijp ik dat het vandaag nog niet bijgeschreven is. Ik ga nogmaals aan de verantwoordelijke afdeling vragen of zij u kunnen voorzien van een verklaring hierover. Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klachtenbeheer Medipoint

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - ik wil geen verklaring meer, maar mijn geld. ik wil het contant gaan halen, naar dat kan niet. de manager lage witsiebaan, tilburg donderdag j.l. gesproken. deze was niet vriendelijk. hij kan er niets aan doen. over het gedrag van zijn winkelpersoneel, dat mij telefonisch belaagd, dat ik een klacht heb ingediend betreft hun houding...je kunt kiezen..blijf zitten, dan je bankpas, of naar de kassa komen, waar ik in bijzijn klanten mijn persoonlijke gegevens moet zeggen. ik jan moeilijk staan. daar is geen enkele reactie op gekomen. inderdaad, mijn lontje begint betreft medipoint kort te worden. een vriendelijk groet van u is niet meer welkom

medipoint

Heeft op 06 mei 2019 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - ik kan op dat strookje alleen maar een bedrag lezen. geen bankgegevens.een datum van 04mei

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - ik lees betaald 04 mei 2019 . vervaldatum 15 mei min 9.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - er komt een mailtje met een strookje als betalingsbewijs. datum 04 mei, bedrag.geen banknummers niets. dat is het bewijs dat mediopoint het heeft overgemaakt. 04 mei is zaterdag. het verhaal dat het op 01 mei is overgemaakt klopt ook niet. dag van de arbeid en zaterdags.. banken doen geen zaken, de beurs is gesloten.

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - zojuist mijn man gebeld. wij vallen de medipoint lastig. wij storen, wij maken problemen. binnen 3 weken terug betalen, dan weer binnen 14 dagen. eerst mailen dat het over is gemaakt op 01 mei. op 28 april is het ook al overgemaakt. dan bewijzen sturen van overmaking zonder bankgegevens. telefonisch op 29 april door de manager gebeld geld wordt zo spoedig ovrrgemaakt.wij vullen openbare klachten in over deze kwestie waarom. dit hoort geen derde partij te weten. wij moeten geduldig afwachten. doen we al weken !! wij zijn een probleem ?????

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - vandaag is het 07 mei 2019.maak er maar een blog van . 16 april bracht ik een artikel terug, i.o.v. de leverancier. raar , ik moest accepteren, nou niet op zo'n vriendeljjke manier, dat het aankoopbedrag via mijn bankrekenjng terug zou worden gestort. o.k. cashgeld in de kassala is tegenwoordig ook niet o.k. er werd een , papieren, formulier ingevuld. de formulieren gaan om de paar dagen naar het hoofdkantoor. ( ooo, alles gaat toch digitaal !!! ???) binnen 14 dagen wordt het bedrag teruggestort. (mmmmm, dagen of werkdagen.). tja het formulier ligt nog enkele dagen in de winkel. geen geld terug gestort. mailen, bellen ..waar is mjjn geld ?? 28 -29- 30 april j.l. bevestiging van medipoint..geld is gestort op uw bankrekening. nee, niets overgeboekt. de winkelmanager lage witsiebaan, tilburg vindt mij irritant. medipoint bericht mij dat het bedrag op 01 mei j.l. is gestort. op 01 mei ? dag van de arbeid..beurzen zijn gesloten, de bank doet geen overboekingen. 06 mei j.l. schrijf ik een klacht op internet bij KLACHT.NL. daarop komt de reactie van medipoint dat het echt waar is ...het bedrag is overgemaakt MOET op uw rekening staan, maaaaar wordt toch nog wel even nagekeken. ja hoor, het is naar u overgemaakt. het is zeker. krijg via de sales support medewerkster een mail met een kopie waarop staat dat er op 04 mei j.l.een bedrag is overgemaakt. bankgegevens en overige details staat er niet op. (04 mei j.l. is zaterdag de bank doet geen overboekingen ). ik neem met mijn bank contakt op.....welnee nergens is er een storting van medipoint te vinden. ik neem tel. contakt op met de sales support dame..vertel dat er geen storting is gedaan door medipoint. deze sales support dame veranderde in een heeeeele boze vrouw . zij ging het nakijken. de telefoonverbinding werd verbroken. dus belde , omdat ik dacht dat de verbinding door mij was verbroken, terug. tjonge..tjonge..de klantvriendelijke woordenkeus was, schijnbaar, in de prullenbak terecht gekomen. ook mijn man die een half uur later belde met deze sales support medewerkster heeft kunnen genieten van haar niet beslist geleerde klantvriendelijke woordenkeus. wij begrijpen inderdaad als medipoint zo met haar klanten omgaat dat de medewerkers bol van het werk staan om de klachten af te-werken.(klantvriendelijkheid-workshop is een aanrader medipoint !!!) mijn man is naar de medipointwinkel gegaan. nu werd tijd dat dit ( mijn ) geldbedrag , zonder meer, terug zo komen. keurig werd hij geholpen . daar op volgende een telefoonoproep, gesprek van de leidinggevende van de medewerkster sales support, inderdaad er was helemaal geen overboeking naar mijn bankrekening gedaan. zij beloofde mij dat het de betaling door medipoint ingang was gezet. gaf mij, natuurlijk, zij was wel voor een klantvriendelijkheidscholing geslaagd, overal in gelijk. ik hoop dat ik deze blog over een paar dagen kan afsluiten met de woorden. YES, het bedrag staat op mijn rekening. ik ben belogen, vernederd en respektloos behandeld door Medipoint . dat is en blijft

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over medipoint is afgesloten door de melder van de klacht.

help9

Heeft op 22 mei 2019 om 21:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

ik heb een betaalverzoek gemaild naar medipoint. probleem toch binnen paar seconden opgelost. nog geen telefoon betreft debiteurenadministratie gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door