Klacht: Afhandeling klacht

dewi Hornis op 25 april 2025 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht ingediend over tillift bij klachtenlijn. En krijg dit met een Hoera in de mail, tevens word teruggekoppeld naar afdeling daar word niks nee gedaan. Sorry hoor maar Hoera zeg je als iets echt is afgehandeld. En niet door geschoven word.
Nu na 2 wkn nog geen lift waar spoed bij staat.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn tillift uiterlijk dinsdag 29 april terug heb.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

medipoint

Heeft op 29 april 2025 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

dewi Hornis

Heeft op 29 april 2025 om 10:28 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Er is nog geen oplossing. Het ga om een tillift 1 van de belangrijkste voorzieningen voor een persoon met een beperking en de verzorgers.

Alle klachten die gemeld zijn door dewi Hornis