Klacht: Tablet MD60201 met Wifi problemen DOA?

Arthur de vries op 12 juni 2017 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alles weer even op een rijtje:
Tablet aangeschaft op 1-3-2017 bij de Aldi
vervolgens een wifi probleem geconstateerd en diverse malen een reset uitgevoerd.
dit zonder resultaat.lijkt mij puur een hardware issue.
Tablet op 19-4-2017 opgestuurd voor reparatie???
hoezo een nieuw product repareren???lijkt mij meer een geval van DOA!
na een paar weken deze weer retour ontvangen en wat blijkt:geen defect gevonden en niks herstelt.
Tablet op 9-5-2017 WEER terug gestuurd en er zal gelijk naar worden gekeken.
afspraak dat ik op 18-5-2017 zal worden terug gebeld over hoe en wat.
tot op de dag van vandaag ben ik dus nog NIET terug gebeld.
Samengevat zit ik dus al vanaf 1-3-2017 zonder een goed werkende tablet.
Bij andere merken betekent een DOA gewoon een nieuw product zonder weken temoeten wachten.
Bij Medion is dit dus niet het geval.
Zal dan ook dit merk niet meer adviseren bij andere mensen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of geheel nieuw product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door