Klacht: niet leverbaar ?

kkuiper op 09 januari 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een koffiepadmachine van medion. Dit bevalt prima totdat ik een padhouder kapot heb.Nadat ik deze opgestuurd heb blijkt dat ik ‘m zelf kapot gemaakt heb.O.k. dan wil ik een nieuwe kopen, maar de service-meneer zegt dat ik geen nieuwe kan kopen. Ik kan alleen maar een nieuwe krijgen als de oude padhouder door een fabricagefout kapot is gegaan.
ER ZIJN DUS WEL LOSSE PADHOUDERS MAAR DIE KUN JE NIET KOPEN ALLEEN MAAR VIA GARANTIEREGELINGEN KRIJGEN !! Ik hen nu dus een machine die ik niet kan gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een padhouder voor 1 kopje koffie kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door