Klacht: medion akoya laptop

tijella op 18 januari 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Ik heb mijn laptop nu net iets meer dan een jaar december 2010 gekocht.
ik dacht ik heb een goede degelijke laptop die wel een tijdje mee kan gaan ik ga er ook vanuit dat een laptop regelmatig open en dicht geklapt kan worden.
nu begon na een half jaar de behuizing bij de pinnentjes om hem open te klappen los te gaan er kwam steeds meer ruimte tussen de laptop nu na een jaar toch besloten hem op te sturen (tja anders is hij straks helemaal kapot)
ik kon inmiddels gewoon in mijn laptop kijken erg vreemd

ik heb hem dus opgestuurd en krijg nu te horen dat ik niet NORMAAl met de laptop om ben gegaan volgens hun
ik neem aan dat een laptop gewoon open en dicht geklapt kan worden en dan niet stuk gaat ik ben altijd zeer voorzichtig met mijn laptop aangezien ik er alles op heb staan.
ik vind het gewoon niet erg netjes dat iemand tegen mij dan zegt dat ik neit normaal met de laptop om ben gegaan
en terwijl ik nog in de garantie zit maken ze nu een prijsopgave en die sturen ze mij op en dan mag ik kiezen of ik er akkoord mee ben en dan sturen ze mij een nieuwe laptop…
dus voor zover garantie…. (terwijl ik nog een jaar garantie heb)

een nieuwe laptop, en geen kosten omdat ik hem zogenaamd niet normaal gebruikt heb (dit kunnen ze iedereen zo wel zeggen)

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door