Klacht: defecte laptop

Mich7 op 03 januari 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn laptop Medion AKoya MIM2300 heeft eenzelfde defect als hieronder beschreven. Ik heb heb ook in 05/2008 gekocht. Voor een laptop van 849 euro verwacht ik wel een degelijke service.

Ik wil graag weten wat Medion hieraan gaat doen?

Wij zijn in het bezit van een Medion Akoya MIM2300, hiervan heeft sinds kort de grafische kaart het begeven. De notebook is aangeschaft op 12/062008. voor een bedrag van 799 euro. Als ik even kijk naar het aantal soortgelijke klachten,ga ik ervan uit dat dit te maken heeft met een hardware fout. Wij gebruiken op ons bedrijf ook nog een 5-tal Dell laptops, deze hebben heel toevallig ook soortgelijke problemen. De laptops zijn in dezelfde periode aangeschaft. Dell heeft ondertussen alle 5 laptops kosteloos voorzien van nieuwe moederborden. Het bleek nml een bekend probleem te zijn bij NVIDIA……

Gewenste Oplossing:

Reparatie of nieuwe laptop

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door