Klacht: Connector defect

Robocop op 13 januari 2012 over Medion in de categorie Electronica - Computers

De adapter maakte geen contact meer met het moederbord en was gerepareerd nadat ik hem 3 weken kwijt was.

Laptop is bijna 11 maanden terug in bezit en precies het zelfde gebeurt weer. Me laptop laad niet meer op aan het snoer. medion gebeld en die zeiden in eerste instantie dat het rest stroom was. dus op een bepaalde manier ontladen en weer aanzetten. dit werkte niet.
dus opsturen zeiden ze, er zat tenslotte nog garantie op. ook 12 maanden op de reparatie.
krijg ik ineens een rekening van 268 euro omdat er een nieuw moederbord en toetsenbord op moet.
ik vlieg natuurlijk uit mijn vel.ben nu na 4 weken nog steeds in conclaaf met medion. ze willen het niet vergoeden en zeggen dat het aan mezelf ligt fysieke kracht zeggen ze. nu zie ik op internet dat deze klacht vaker terug komt.
heb natuurlijk de stekker er hard in geduwd nadat hij het niet meer deed, niets frustrerend dan dat de laptop langzaam de accu leeg loopt en niet meer oplaadt.
Dit is mijn 2de laptop van medion de eerste had ik nergens problemen mee.

vaker voorkomend probleem die medion zelf moet oplossen, dus gewoon de garantie geven en mij niets laten betalen om te maken.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Eindelijk, heb de laptop terug. na bijna 7 weken. veel correspondentie gehad met medion. kreeg geen gelijk, heb me er toch maar bij neer gelegd. omdat ik niet zonder mijn laptop kon. heb er 250 euro uiteindelijk voor betaald. weet dat dit probleem nog een keer terug komt. Medion dit is een slechte zaak dat jullie hierin geen ontwerp probleem zien. tot overmaat van ramp kon ik doordat de stroom op was geen recente backup meer maken en omdat ze alles verwijderd hebben ben ik de gegevens van het laatste half jaar kwijt. in die tijd kreeg ik ook nog een nieuw mobieltje en heb ik alle foto's ervan op de laptop gezet weg herinnering met de kids. Medion wordt bedankt!!! Ga nog wel een brief schrijven naar de Aldi waar ik de laptop heb gekocht en stel ze verantwoordelijk voor de gelede schade.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Het is opgelost tijdelijk dan denk ik. het is en blijft een ontwerp probleem. en het is voor de klant een hele dure. Vindt nog steeds dat Medion hier op tegemoet moest zien. Brief naar Aldi heb ik niet gestuurd ging niet meer volgens mijn rechts bijstand. Medion moet hier toch echt iets aan doen.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Medion heeft contact met me opgenomen dat ik de reparatie alsnog vergoedt krijg en mocht de laptop hetzelfde probleem krijgen dan kon ik hem kosteloos repareren. Kijk dat is de service die een klant hoort te krijgen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ja hoor het is weer zover. de connector is weer defect. en ben er uiterst zorgvuldig mee omgegaan. Maar ben toch bang dat het een ontwerp probleem is. Dus toch maar opgestuurd naar Medion. Wat blijkt sturen ze me toch nog een rekening van 125 euro en zeggen dat het niet onder de garantie valt. Hoop dat het een standaard reactie is van Medion. Want dit was toch echt niet wat we afgesproken hadden.En als ik niet akkoord ga met de offerte of ik dan 49 euro betaal. Anders krijg ik de laptop niet terug. Ben benieuwd of ze aan de afspraak houden.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Medion beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Sinds 2 weken de laptop weer terug. Medion belde en zei dat het voor mij de zoveelste keer was dat de laptop in de reparatie was en dat ze daardoor de laptop kosteloos gingen repareren. Dat vindt ik dan wel weer mooi.

Alle klachten die gemeld zijn door