Klacht: Oplichterij door Mediation Agency BV?

SalvatoreA op 17 januari 2018 over Mediation Agency in de categorie Adviesbureau

ik kreeg vorige week en vanochtend telefoon en vandaag een telefonische aanmaning/SMS om direct te betalen.
Gaat om een telefonische benadering van Shopdoejezo welke ik niet ken en nooit mee te maken heb gehad.

Nu anderhalf jaar (!) later komt dit bureau bij mij en eist dat ik zsm ga betalen. Bedrag is met 50 euro verhoogd naar 140 euro.

Aangegeven dat ik het erg vreemd vind dat ik nu pas iets hoor en helemaal geen interesse heb in shopdoejezo. Ik heb ook niks ontvangen van shopdoejezo, dus nu moet ik betalen voor iets wat ik nooit hebt ontvangen.Ook geen mail ook geen bedenk tijd , geen herinnering , is ook niks van mijn bankrekening afgeschreven.

Ze hebben me een band laten horen van 15-08-2106 dat ik dit toegezegd zou hebben.

dat ik niet hoeft te betalen wat ik nooit ontvangen heb.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediation Agency

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediation Agency nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door