Mijn Klacht:
deze mail ontving ik van Mediation Agency bv
Geachte
Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen:
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Voordeligwinkelen om de totaalsom van € 142,- te betalen. Om onze klanttevredenheid te waarborgen willen wij er dan voor zorgen dat u de extra kosten zoals rente en incassokosten niet meer hoeft te betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.
De betaling dient gedaan te worden op
IBAN: NL53BUNQ2XXXXX205 6614 50
BİC: BUNQNL2A
t.n.v. Onlinewebstore B.V.
Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar [email protected] onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen. Indien u de betaling heeft gedaan
Ik ben mij nergens van bewust met desbetreffend bedrijf.
Ook heb ik tussentijds geen herinneringen van het bedrijf mogen ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het prettig vinden als u hier achter aan kan gaan en wellicht een passende oplossing kan aandragen.
Gewenste Oplossing:
Oplossing ;
Ik zou willen dat u hier achter aan kan gaan en dat genoemde rekening/incasso vervalt !!
