Klacht: Mediaspeler werkt niet meer.

op 15 september 2016 over Djoozy in de categorie Digitale TV

De bestelling verliep prima, maar eenmaal uitgepakt en aan me tv aangesloten kwamen toch oneffenheden naar voren. Dit heb ik met hem per mail laten weten en antwoord gekregen. Ik heb het apparaat nu ruim 3 weken, maar nauwelijks gebruikt en ik denk ik doe een nieuwe USB stick erin op vrijdag 2 september en het apparaat houdt er mee op. Daarover gemaild en nog steeds geen antwoord gehad. Het merk en type van de mediaspeler is MSQ M10, maar feitelijk is het een MBX N200 een imitatie van een imitatie. Er is veel klachten op internet over deze speler.

Graag me geld terug omdat het antwoord uitblijft.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Djoozy in behandeling genomen

Bericht van Djoozy

2 maanden geleden - Beste van der Burg, Vervelend dat het zo gelopen is. Graag willen we u compenseren voor de geleden schade met het opsturen van een i8 toetsenbord. Hopelijk zien we u in de toekomst nog als klant. Tot die tijd hopen we dat u tevreden met met de geboden oplossing. Dank! Djoozy

Reactie van de melder van de klacht K. van der Burg

2 maanden geleden - Het heeft even geduurd, maar de klacht is opgelost en ik ben te vrede.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Djoozy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Djoozy

Heeft op 18 april 2017 om 12:28 geantwoord