Klacht: Mediabox next

op 13 april 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben zaterdag 5 april 2020 gebeld door een medewerker van Ziggo met de vraag of ik over wilde stappen naar Internet max (6 maanden gratis en de laatste 6 maanden voor 7 euro meer dan mijn pakket internet complete). Ik heb 2 mediaboxen (next) en die kon ik gewoon houden. Het zou alleen administratief omgezet worden van complete naar max. Totdat ik 2 dagen later een mediabox XL ontving die kennelijk toch bij mijn (nieuwe) abonnement hoorde. Dit had ik NIET afgesproken met de medewerker op 5 april. Dus ik ben gelijk gaan bellen met de klantenservice met het verzoek alles de annuleren en mijn abonnement terug te zetten naar de oude situatie. Op vrijdag 10 april heb ik uiteindelijk een aardige dame (Valerie) gesproken en zij vertelde mij dat ze alles naar de oude situatie terug had gezet. Alleen tot op heden kan ik met mijn ene mediabox next niet terugkijken of programma’s opnemen (dan krijg ik de melding dat ik mijn tv pakket moet upgraden naar complete of max). Maar ik heb al TV complete!!! En mijn andere mediabox geeft aan dat ik een pakket moet upgraden om überhaupt iets op te zien. Ik ontvang daar geen enkele zender meer op. Jullie snappen wel dat ik er een beetje klaar mee ben. Ik wil gewoon dat allebei dat mediaboxen het weer doen zoals ze het tot vorige week deden. Ik betaal maandelijks bijna 100 euro voor tv, internet, telefoon en extra zenders (FOX), maar dan wil ik wel dat alles het doet. Graag zou ik het op korte termijn geregeld willen hebben.

Ik ben tevreden als allebei mijn Mediaboxen next het weer doen conform het pakket ik heb (TV, internet complete en bellen a 67,50 per maand) En niet dat ik niet kan terugkijkenniet kan opnemen of zelfs helemaal geen zenders meer heb).

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Karlas