Klacht: Medewerkerster grond personeel inchecken luchthaven casablanca vluchtnr HV5750 27-02-2017 12:55 vliegtijd.

op 28 februari 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Na een fijn verblijf van 5 dagen in Marokko wil ik met 5 kinderen terug vliegen naar Amsterdam. Bij de het inchecken staat de dame ons niet echt te woord koffers worden op de band gezet 1 koffer voldoet volgens haar niet aan de hand bagage regels ( koffer weegt 5 kilo). Wij moeten na een andere balie en betalen. Op de heenreis in Nederland zijn alle koffers wel geaccepteerd als hand bagage. Na een discussie komt er een agent van de luchthaven bij en adviseert ons de kleren in een plastic zak te doen en zo mee te nemen in het vliegtuig. Wij doen dit en we komen terug de dame heeft ons uitgecheckt. Na aandringen van de agent moet zij ons weer inchecken, zij neemt hier ruim de tijd voor en weigerd ons de boarding passen te overhandigen en zegt dat zij de macht heeft ons niet mee te laten vliegen. Na nogmaals enige discussie haal ik de agent er bij en moet zij mij de boarding passen overhandigen. Na al dit gebeuren hebben wij net aan het vliegtuig gehaald, we moesten rennen over het vliegveld de kinderen waren volledig in paniek. De medewerkster weigerde haar naam te geven nu hebben wij wel een foto van haat gemaakt. Na wat speurwerk blijkt zij lelijk en moeilijk te zijn geweest tegen meerdere passagiers. Zo iemand zit niet op haar plaats. Het liefst zouden wij zien dat zij uit haar functie wordt gezet maar wij willen in ieder geval dat er een waarschuwing de kant van het grondpersoneel komt. Met vriendelijke groet.
Sandra Varkevisser

Zie hier boven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Varkevisser-elomari