Klacht: Medewerkers verzinnen zelf regels en lachen je uit

op 24 mei 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vandaag 4 jurkjes gekocht bij HeMarkt in Venlo(tref Center). Ik vroeg of ik de hangers mee mocht nemen en of ik er twee extra mocht. De hangers van de jurken zelf mocht ik meenemen, maar extra hangers was absoluut niet mogelijk, omdat die gerycled moeten worden. Ik heb gevraagd sinds wanneer dat is, omdat ik jaren bij Hema kom en ze mij altijd vragen hoeveel hanger ik nodig heb als ik daar naar vraag. Dit verteld aan de medewerker, ze had er geen boodschap aan. Ik heb vervolgens naar de leidinggevende gevraagd. Na tien minuten te hebben gewacht, kwam ze meteen een ‘leidinggevende’ Suzanne aan. Die kwam mij haarfijn vertellen dat Hema inderdaad nooit hangers meegeeft. Terwijl de leidinggevende dit aan het vertellen was die medewerkers achter haar rug mij gewoon aan het uitlachen, alsof ze dat afgesproken hadden. Ik zei dat ik dit belachelijk vind, omdat ik jaren mijn kleren bij Hema koop en altijd hangers mee krijg. Ik heb Suzanne om haar, achternaam en dienstnummer gevraagd, die ik uiteraard niet kreeg van haar. Zij ging vervolgens met haar leidinggevende bellen. Weer tien minuten later kwam ze met het verhaal dat ze me voor deze keer toch vier(i.p.v. twee waar ik in eerste instantie naar heb gevraagd),extra mee kon geven.

Ik vond het zeer vervelend dat er zoveel gedoe was om twee hangers. En dat het eerste niet kon, toen opeens wel. Dat medewerkers zelf de regels willen bepalen en je uitlachen waar je bij staat. Ben ik niet gewend van Hema, dikke tegenvaller was dit. Wat een belachelijk gedrag voor twee hangers.

Als deze twee medewerkers worden aangesproken en andere klanten niet zo behandelen. En eventueel een cadeaubon als goedmakertje van Hema namens deze twee medewerkers.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door selvijamuric