Klacht: Medewerkers supportdesk

op 14 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb onlangs meerdere malen contact gehad met de supportdesk van Samsung voor mobiele telefoons. Ik ben echter stevig geschrokken van het niveau van de Samsung service en competenties van medewerkers. Waar ik slechts 1 van de 5 medewerkers heb getroffen waar prima mee te praten was, kramen anderen regelrechte onzin uit of beginnen een heel standaard verhaal af te steken, zelfs nadat ik vertelde voor de 4e/5e keer over hetzelfde probleem te bellen. Of kunnen ze mijn dossier niet vinden en moeten om de haverklap overleggen met een collega en sta ik minutenlang in de wacht. En ookal is er nooit iemand beledigend geweest is het algehele niveau van aanspreken (joh, nou, jou, goh, en moet je luisteren) ook erbarmelijk!
Ook wordt er nog te vaak teruggegrepen naar het “alles oplossende” (maar eigenlijk nooit werkende) harde reset van de telefoon (4 uit 5 gesprekken!).

Beste Samsung, Het is in deze tijd echt schandalig voor zo'n grote fabrikant dat het niveau van uw support nog zo bedroevend is. Ga alstublieft investeren in betere supportsoftware / panel en stel het aannamebeleid ter discussie! Ik krijg mijn tijd en belkosten niet mee terug, maar probeer om anderen hier wel mee te helpen.
Daarnaast zou een erkenning van de klacht en excuses op z'n plaats zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kschutten