Klacht: Medewerkers kluisjes openbreken.

op 13 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Weekje geleden bij Basic Fit Lady’s
Den Haag.Na het sporten kwam ik terug en was tot mijn verbazing mijn kluisje open. Waarbij een briefje vermeld stond dat mijn spullen bij de receptie stond. De medewerkster zei toen dat mijn kluisje opengebroken werd omdat er een vrouw “dacht” dat het haar kluisje was? Slot van mij was uiteindelijk ook kapot ..

Basic fit is niet aansprakelijk als er dingen gestolen worden uit een kluisje begrijpelijk, maar er word wel door medewerkers zomaar een kluisje opengebroken. Waarbij de medewerkers er vanuit gaan dat het toch de kluisje van diegene is. Vertrouwen in een klant gelegd word, kan dit niet aan de einde van de avond pas naar gekeken worden of dat kluis wel daadwerkelijk van diegene is ?!

Voor hetzelfde geldt kon het ook een dief zijn die op zoek is naar spullen en er ook vandoor gaan met mijn waardevolle spullen.

Ik vind het echt niet kunnen dat de medewerkers van basic fit de kluisjes zomaar openbreken en er zomaar vertrouwen in iemand stoppen. Blijkbaar Gaat dat zo makkelijk bij basic fit dat je al iemands kluis open kan breken en in een kluisje van een ander in kan graaien.

Dit is al vaker gebeurt niet alleen bij mij maar ook bij andere mensen en ik vind zelf dat medewerkers van basic fit daar echt mee moeten ophouden, want dit is niet hoe het hoort te gaan…

Pas wanneer alle lokkers open gemaakt zijn door de klanten die hun eigen slotje hebben. Medewerkers mogen geen kluisjes meer zomaar openbreken. ze moeten pas aan het einde van de dag naar kijken van wie de kluisje is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht DH22

1 maand geleden - Dank u Robin, Als basic fit zegt dat ze niet verantwoordelijk zijn wanneer er waardevolle spullen uit de kluisjes worden gestolen. Dan moeten ze ook geen kluisjes openbreken.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 oktober 2016 om 08:00 geantwoord

Beste Hanane,

Bedankt voor je bericht.

Als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat een ander lid zich vergist heeft in zijn locker. Hierdoor is jouw locker open gebroken i.p.v. die van het lid. Er kan natuurlijk niks gestolen worden als de medewerker erbij staat en je spullen zijn netjes achter de balie bewaart tot dat jij klaar was met trainen.

Ik begrijp dat het niet leuk is als je locker wordt open gemaakt zonder dat jij dit op dat moment weet. Hiervoor biedt ik ook mijn excuses aan. Ik blijf er echter bij dat het een vergissing was van het andere lid.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 14 oktober 2016 om 14:01 geantwoord

Beste Dustin,

Het is niet de juiste oplossing, om gelijk een kluis open te breken... Je kan beter zeggen einde van de dag kijken we ernaar. Of de medewerker had het kunnen omroepen en een idee misschien is om de kluisjes een cijfer te geven (nummeren), zodat leden zich niet kunnen vergissen.

Als een sleutel niet past, dan weetje dat het niet haar kluisje is. Dus wel raar dat het gelijk open gebroken moet worden. Mijn spullen zijn mijn privacy en wie zegt dat de medewerker van basic fit te vertrouwen is ?

Hanane

Alle klachten die gemeld zijn door DH22