Klacht: Medewerkers die van alles zeggen maar weinig van klopt!!

op 21 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag,

Zie graag alle gesprekken en wat er is genoteerd onder mijn klant nummer bij jullie.

Meerder malen gebeld vandaag over het trage internet wat ik in mijn huis ontvang.

Een meting gedaan en terug gemaild.Meerdere malen verschillende antwoorden ontvangen.

Uiteindelijk is de mail ontvangen en ingezien door medewerker Davey Slange (als deze naam uiteraard klopt). Deze heeft hij doorgezet naar de technische dienst dus hoop ik dat er nu wel correct en snel gehandeld gaat worden.Niks zo vervelend als vanaf de overstap datum 9 augustus al problemen te hebben met het internet.

Medewerker Becky schijnt alles uitermate grappig te vinden.Is brutaal en lacherig aan de telefoon.Uiteraard heeft zij dit abonnement niet af gesloten,heeft zij thuis geen problemen met het internet en ik als klant wel!Betaald zij mijn abonnement niet van 500mb en 51 euro per maand.Verkoopt allerlei praatjes die niet kloppen.Zo ook dat de verstuurde mail pas morgen binnen zou zijn bij jullie.Dit terwijl er door een ander word gezegd dat mails om het half uur nagekeken worden.

Gevraagd naar volledige naam van medewerker en supervisor.

Achternamen worden niet gegeven blijkbaar en een klacht gericht sturen kan niet.Moet allemaal via klantenservice,prima.

Spijtig dat ik ben overgestapt naar Vodafone en al vanaf 9 augustus problemen heb met het internet.

Raadzaam om jullie medewerkers eens een goede cursus te geven wat te doen als een klant boos is en zich niet laat opzadelen met allerlei praatjes die niet kloppen!!

Mvg,

Leyla Yetkinbudak

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Op dit moment vrij weinig.Wifi is slecht,internet via de kabel is slecht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mathoera