Klacht: medewerker X

op 25 oktober 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Er word niet gekenen naar het belang van me dochter ik mag geneens meer naar me ouders toe van haar . de biologiese vader van me dochter heefd nooit voor haar klaar gestaan hij zit aan de drugs en drank word niet onderzocht me leven word een hel gemaakt door haar .ben uit huisgeplaats met me dochter sins dien word het steeds erger .me vriend doet alles voor mij en me dochter er die word alleen maar slecht neergezet moet nu zelf in over leg me ouders en familie zonder terechte reden . ze doet alles in het belang van de tegen partij maar niks voor het belang van me dochter . Ben bijna 18 en ze Heefd nog niks opgestuurd of gedaan zo dat
Ik het weer heb maar ze zecht van wel en maakt allemaal losse beloftes

Als ik een andere volgd krijgt wie wel in het belang van me dochter kijkt of er helemaal van af ben

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 30 oktober 2017 om 15:07 geantwoord

Geachte mevrouw Pen,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 25 oktober 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Stiertje2000