Klacht: Medewerker Samsung steelt mee op manoeuvres van Dynafix

op 12 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een aantal weken geleden mijn Samsung Galaxy Alpha opgestuurd naar Dr. Mobile via de website van Samsung.

Ik heb hem opgestuurd omdat ik nog binnen mijn fabrieksgarantie zit. Echter gisteren heb ik een email van dr. mobile ontvangen dat mijn telefoon niet onder de fabrieksgarantie zit omdat mijn display schijnbaar kapot is. En heb nu de keuze om mijn telefoon te laten maken voor €423,32 of om hem te laten retouren voor €70,00.

Echter heb ik mijn telefoon niet opgestuurd om mij display te laten maken, maar omdat na 2x de telefoon opgestuurd te hebben, de telefoon nog steeds zomaar uit valt.

Bij de 2de keer dat ik heb terug kreeg was het scherm vervangen en na 2 weken ging hij al scheuren. Ik ben bij diverse winkels langs gegaan en allemaal beamen bij het verkeerd monteren van zo’n scherm dat hij zonder reden kan barsten. Maar de grootste irritatie is dat de telefoon zomaar uitvalt en dus mis ik zonder het te weten gesprekken en afspraak meldingen tot s’morgen de wekker om op te staan.

Ik heb met Samsung op 088-9090100 nummer gebeld. Medewerkster van Samsung blijft achter slechte reparatie van Dynafix staan, terwijl wel toe geeft dat ze ook een ander onderdeel hadden kunnen vervangen. Tevens dat het inderdaad mogelijk is geweest dat de medewerker de display verkeerd heeft vervangen.

Ik mijn toestel goed wel terug krijg zonder de belachelijke kosten die ze van me proberen af te troggelen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ralicia